moalinnea

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

I'm awake

Av moa borg - 8 januari 2011 11:08

Godmorgon på er alla gullungar! Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på kanske blir hemma idag med. Och för er som inte vet vad som hände igår så tog vi bortt våran ena hund och jag var med, för jag och mamma åkte ner till strömsholm. Det är absolut det jobbigaste jag har varit med om, och ni kanske tänker ahahaha är hon så ledsen över en hund och att dom har tagit bort den och att det är det jobbigaste hon har varit med om?. Och visst om de skulle va nån dum jävel som tycker så visst tyck de men jag såg min hund lida ett tag ocär det jobbigaste som jag varit med om! Men hon fick ju somna in sen prinssesan våran, och det var skönt att veta att hon inte behöver lida något mer, men så jobbigt att veta att hon inte finns hos mig längre som hon har gjort hur länge som helst!!! Usch nu sitter jag snart och gråter sönder... :'(


Vila i frid Kajsa prinssesan våran! 

  

 

    

 

 
 
rosanna

rosanna

8 januari 2011 15:51

finns alltid moa, R.I.P kajsa! <3

http://rrosannaholm.blogg.se

 
julia

julia

9 januari 2011 01:46

Sv: vrf e du så snäll? <33

http://www.onceagaiiin.blogg.se

 
sanna & vendela :D

sanna & vendela :D

9 januari 2011 10:38

finns alltid älskling! <3

http://hillaryochfleur.blogg.se

 
julia

julia

9 januari 2011 11:10

Sv: ah, typ allt ;o
ja dem är riktiga fula, om ja skulle köpa sånna skulle ja ju självklart köpa äkta. ah, DISS till dem! ;)

<3

http://www.onceagaiiin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa borg - 11 februari 2011 16:07

http://moaborgs.blogg.se

?

Av moa borg - 6 februari 2011 21:04

Ska jag göra en ny blogg på blogg.se och lova er! att blogga? eller fortsätta här? Har ju gjort ganska många nya bloggar men efter den här blir det ingen ny sen! hahah ;) Om ni inte säger vad ni tycker bloggar jag inte alls!... ...

Av moa borg - 24 januari 2011 20:34

Har precis kommit hem från badhuset, från att ha solat med Rosanna. Okej vi badade också(a' Men bara för att hahahah! Men nu blire familjen anorlunada bye.   ...

Av moa borg - 23 januari 2011 10:06


Har nyss vaknat och vet inte vad jag ska hitta på idag. Men kommer väl säkert på något att göra senare, så ni får ha de bra puss!    Blev bah nån random bild...          ...

Av moa borg - 23 januari 2011 01:00


Godnatt på er, för det blir en tidig lördagskväll för mig. Men bye på er för nu ligger min lilla söta katt Zlatan brevid mej och väntar på att vi ska sova haha;)     bara tog någon bild och de fick bli på min gudmors barn sötaste Jesper!:) h...

Ovido - Quiz & Flashcards