moalinnea

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av moa borg - 17 januari 2011 17:15

Hej på er det var ett tag sen! Men det beror på att vårat internet inte fungerar, för nu sitter jag hemma hos mormor och morfar vid deras data. Så antingen idag eller imorgon så ska min pappa åka och köpa ett comviq surf till mej, för jag klarar mig inte utan internet och jag vet inte hur länge det inte ska fungera-.- Och jag sitter typ här nu och typ dör för att jag har as ont i ryggen sen idrotten så pappa fick komma och hämta mig efter den för att jag har så jävla ont. Och bög Ersad och Monir gjorde ju inte de bättre precis :'(. Å de jag hatar mest är väl att bög göran är dum i huvet, han lär ju inte ens få vara lärare för han är ju fan inte ens utbildad?!:O

   


  

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards