moalinnea

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Ja, bara att övertala pappa sen blir allt BÄST!

Av moa borg - 11 januari 2011 19:53

Har kommit hem från stallet för ett tag sen. Och nu måste jag övertala med min pappa, för om jag lyckas med det tar vi nog hem ett haflingersto en c-ponny på foder!:D För mamma vill;) Men nej hoppas att han kan säga ja bara! Har varit jätte dålig med uppdateringen men jag ska bättra mig!!!!

   

 

  

 
 
sanna & vendela :D

sanna & vendela :D

11 januari 2011 21:30

HOOOOOOOOPAS! :D

fast jag bryr mej inte jag är inte ens rädd för fladdermusar

http://hillaryochfleur.blogg.se

 
Ingen bild

Belinda

13 januari 2011 22:42

Du leta efter en D ponny istället, du är i längsta laget för en C :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa borg - 11 februari 2011 16:07

http://moaborgs.blogg.se

?

Av moa borg - 6 februari 2011 21:04

Ska jag göra en ny blogg på blogg.se och lova er! att blogga? eller fortsätta här? Har ju gjort ganska många nya bloggar men efter den här blir det ingen ny sen! hahah ;) Om ni inte säger vad ni tycker bloggar jag inte alls!... ...

Av moa borg - 24 januari 2011 20:34

Har precis kommit hem från badhuset, från att ha solat med Rosanna. Okej vi badade också(a' Men bara för att hahahah! Men nu blire familjen anorlunada bye.   ...

Av moa borg - 23 januari 2011 10:06


Har nyss vaknat och vet inte vad jag ska hitta på idag. Men kommer väl säkert på något att göra senare, så ni får ha de bra puss!    Blev bah nån random bild...          ...

Av moa borg - 23 januari 2011 01:00


Godnatt på er, för det blir en tidig lördagskväll för mig. Men bye på er för nu ligger min lilla söta katt Zlatan brevid mej och väntar på att vi ska sova haha;)     bara tog någon bild och de fick bli på min gudmors barn sötaste Jesper!:) h...

Ovido - Quiz & Flashcards